Главная » 2016 » Июль » 19 » Вакансії
21:13
Вакансії

Оголошення про початок конкурсу на заміщення вакантних посад керівників закладів культури

- директора Лозівського міського Палацу культури;

- директора Лозівського краєзнавчого музею;

- завідувачки міської бібліотеки відділу культури Лозівської міської ради;

- завідувачки юнацької бібліотеки відділу культури Лозівської міської ради;

- завідувачки Панютинської міської бібліотеки відділу культури Лозівської міської ради;

- завідувачки Панютинської дитячої бібліотеки відділу культури Лозівської міської ради Харківської області.

Вимоги до конкурсантів:

- громадянство України;

- вища освіта відповідного професійного спрямування;

- стаж роботи за фахом не менше 3 років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

Дата початку прийняття документів від конкурсантів на вакантні посади керівників закладів культури міста (заява про участь у конкурсі, автобіографія, 2 рекомендаційні листи довільної форми, мотиваційний лист, довідка про судимість) та початок формування конкурсної комісії – 25 червня 2016 року.

Прийняття документів на конкурс та формування конкурсної комісії проводитимуться уподовж 30 календарних днів.

Контактна особа – Василенко Ірина Михайлівна, тел. 2-50-70, 095 2543345.

 

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ

Лозівська міська рада оголошує конкурси на заміщення вакантних посад:

начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (будівництво та архітектура або право);

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/ або державній службі на керівних посадах - не менше трьох років або на керівних посадах в іншій сфері (містобудування, будівництво та архітектура) – не менше п’яти років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

головного спеціаліста (дві одиниці) відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (будівництво та архітектура);

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/ або державній службі - не менше трьох;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

начальника відділу містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради, головного архітектора

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування (будівництво, архітектура);

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/ або державній службі - не менше трьох років або на керівних посадах в іншій сфері (містобудування, будівництво та архітектура) – не менше п’яти років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

        Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копію документів про освіту;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» 
за 2015 рік;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- заяву про надання згоди на збір та обробку  особистих персональних даних.

         Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради  
тел. 2-33-64, відділом містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради тел. 2-29-32.

За інформацією про умови конкурсу звертатися  за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім.1, тел. 2-33-64 
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради). 

 

Лозівська міська рада оголошує конкурси на заміщення вакантних посад:

Документи приймаються до 25.06.2016 року включно

головного спеціаліста-юрисконсульта відділу юридичної та кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища юридична освіта;

- без вимог до стажу роботи;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

головного спеціаліста відділу з питань праці та соціально-трудових відносин управління праці та соціального захисту населення міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта;

- стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування, державної служби - не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління – не менше трьох років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

        Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копію документів про освіту;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» 
за 2015 рік;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- заяву про надання згоди на збір та обробку  особистих персональних даних.

         Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом юридичної та кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення міської ради

за тел. 5-16-32.

За інформацією про умови конкурсу звертатися  за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім.1, тел. 2-33-64 
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради).

 

Документи приймаються до 25.06.2016 року включно.

головного спеціаліста відділу доходів фінансового управління міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;

- стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державної служби - не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління - не менше трьох років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК та системне адміністрування.

 

спеціаліста І категорії відділу доходів фінансового управління міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- базова вища освіта;

- стаж роботи в бюджетній установі на посаді бухгалтера - не менше трьох років;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

 

        Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копію документів про освіту;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» 
за 2015 рік;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- заяву про надання згоди на збір та обробку  особистих персональних даних.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається фінансовим управлінням міської ради за тел. 2-20-18.

За інформацією про умови конкурсу звертатися  за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім.1, тел. 2-33-64 
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради).

 

Документи приймаються до 18.06.2016 року включно.

головного спеціаліста відділу з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади міської ради

Вимоги до кандидатів на посаду:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;

- страховий стаж  –  не менше одного року;

- володіння державною мовою;

- володіння ПК.

        Бажаючі взяти  участь у конкурсі,  подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копію документів про освіту;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» 
за 2015 рік;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- заяву про надання згоди на збір та обробку  особистих персональних даних.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради  
2-33-64.

За інформацією про умови конкурсу звертатися  за адресою: м. Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, адмінбудинок, 1 поверх, кім.1, тел. 2-33-64 
(відділ з питань управління персоналом та служби в органах місцевого самоврядування міської ради).

Категория: Міськи новини | Просмотров: 260 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0